En text till min mamma.


Mamma förlåt för att jag har varit så jobbig förlåt för att jag bara förstör förlåt för allt men jag lovar jag ska försöka bättra mej jag har gjort så ni har hållt på att få flytta från våra lägenheter vi har fått många änmälingar på grund av mig jag har tar allt ifrån dig ja tar tog din vodka och drack med kompisar ångrar verkligen det.. Mamma jag vet att du har varit orolig över mig men det behöver du inte vara. jag älskar dig mer än något annat jag mår väldigt dåligt över att jag inte bor hemma längre och det gör du oxå. :( va skulle jag gjort utan min mamma, ingeting! älskar dig mamma <3!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är elvu ??

2010-06-12 @ 23:14:31
Postat av: Nathalie

Det är att soc bestämmer över en och föreldrar inte får bestämma..

2010-06-12 @ 23:24:53
URL: http://nattaochmalek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0