goodnatt kukhuuve;);)

 tja alla haha vill ni veta hur min dag var idag då?
hmm-.- haha föörst så gjorde jag några tester o ssåå.. sen så gick jag med en
klass och åt glass och sen kolla jag på film i skolan sommaren med göran
ahahah -.- skit film;). sen så hade dom typ fotbollstunering så kolla ja:D
sen så slutade jag :o o kom hitt och satt mig vid datan.. och bara längta hem
på måndag blir det möte i skolan..... hoppas jag får komma hem !hoppas
verkligen, men aa är skit trött på de häär :) saknar mamma syster alla
men ska sova snart är fett tröött så ni vet:O:o börjar tillochmed somna
vid datan för alla är så tråkigt.o hatar folk som loggar in och ut
på msn för att försöka fåå uppmärksamhet får fan damp:o men ajja pusshej
achhh låååten älskar :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0