IDAG SÅ HAR JAG VÄNTAT PÅ ATT DAGEN SKA TA SLUT


hej på er snorungar, Idag så har jag bara väntat på att dagen ska ta slut har ingen mobil så ni vet smsa inte natalie har den hon som oxå bor här och hon har typ bråkat med carina så hon kommer inte hem på ett tag, elr vet inte hoppas hon kommer så jag får min mobil. Måste snacka med min mamma och så och svara på alla sms,:p men kolla på filmen Tusenbröder den var fett bra tycker jag!:) men imorn äre söndag och ska oxå bara vänta tills dagen tar slut sen blir det måndag hoppas jag får komma hem då!;) men tror inte soc låter mig-.- men mamma ska försöka göra såå jag kommer hem men aaaa:) snart ska jag gå och duscha å så jag orkar inte blogga nu ska skriva några texter och såå senare idag haha.. kul och kul men jag är skit på att skriva texter men ni får ha det så bra jag bloggar senare tror jag iallfall! pussar och kramar på er finsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0