inlägg?

Hej på er. Idag så har jag varit i skolan kolla på film i skolan å så typ hade bild o de orkar inte berätta men kolla alla i min klass fick åka till grönan iggååår fett orättivst ba för jag va ny typ fick jag inte komma med men aah.. sen så kom jag hem hitt gick ut och sola de va fett varmt sen så snacka jag lite med natalie hon bor oxå här aa ni som inte vet(a). Sen skulle dom gå och bada asså i sjön hahaha men jag ville inte följa med sen veroncia ba snälla kom med hon ba ta kort på mig när jag badar ja ba men orkar inte asså veroncia bor oxå här haha sen hon ba jag köper ..... till dig jag ba säg på gud hon baa aa jag lovar så då följde jag med ;);) hhahhaahaha ... och tog kort på dom när dom bada jag ville inte bada fettt äckligt vatten det finns fan stenar;o läskigt hahah och det hände något förut i sydpoolen så jag är skit rädd för att bada nu fasna under grejer för typ ett halv år sen eller ngt,p haha skit läskigt!! hållde på att dö;/!. Men juust nu lyssnar jag på musik och aa  min sommar 2010 kommer bli värsta sommaren i mitt liv om min mamma inte hjäälper mig ......! jag kan inte säga till soc att ja ska vara hemma dom lyssnar inte ens på vad jag säger dom tror ja e ngn jävla skitunge fast jag kan mkt mer än dom tror! BLÄ PÅ DOM gamligarna!!!!!;) men mmmmm hihihi det va väl allt? men kanske bloggar senare om jag orkar vet inte ;d men puss på eeeeeeeer/Nathalie. 
BARA FÖR ATT JAG ÄLSKAR LÅTEN! 


Kommentarer
Postat av: sara

vad köpte hon till dig :d

2010-06-02 @ 21:16:03
Postat av: Nathalie

hon ska ngttt

2010-06-02 @ 22:02:51
URL: http://nattaochmalek.blogg.se/
Postat av: Petra

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHA natta jaoo i know ! :p

2010-06-03 @ 21:50:20
Postat av: Nathalie

HAHHAHAHAHA eee ;);)

2010-06-04 @ 12:56:24
URL: http://nattaochmalek.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0