JAG VILL INTE BO KVAR HÄR

jag sitter och tänker tillbaks, kommer ihåg när jag bodde hemma kunde gå ut kunde vara fri kunde skratta kunde bestämma över mig själv kunde göra allt jag ville, kunde dansa kunde skratta kunde leva.. Men nu sitter jag här ensam mitt i skogen... vet ni hur det känns det skär i mitt hjärta att det kunde bli så här det va något jag inte visste Mamma och Pappa jag älskar er syster vänner oxå allt känns så hårt det skär i mitt hjärta jag tänker och tänker det jobbigt det här snälla ta mig här i i från jag har ont av all denna smärta jag bär på, jag vill bara dö jag tänker mkt på det men igetligen vill jag inte dö men ja vill dö bara för att bevisa hur dåligt jag måde.... snälla jag hatar att vara ensam:( JAG Älskar att vara glad och bara skratta och vara med vänner det är det bästa jag vet jag vill inte gråta mer jag vill inte det här mer, Mitt liv är ett stort problem tack till mina vänner fuck er som har försökt och förstöra för mig jag hatar er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0