kom nyss hitt!


kom nyss hitt, tog tåget från södertälje hamn vid 17.00 sen satt en äckel bredvid mig o börja prata med mig ja låsades inte höra va han sa, veroncia möte mig i norrköping resecentrum så tog vi bussen till gusum asså hitt vi köpte glass å så för vi fick vänta en halv timme på bussen ungefär;p hahha sen jah kom in i bussen alal kolla på mig sen de satt en sån här svart kille o bara kolla fick fan damp han kunde fan inte sluta kolla ja ba ufft hela jävla tiden. orkade inte att han skulle kolla är skit trött på gud har varit uppe hela natten!;/haahhah skönaste,, eee. men ska ner och äta hahahah jag är fan hundriigggggg.... men aja bloggar senare puss kram söt syrian:*/Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0