melek:*

shulululu alla bloggishläsare
Igår; igår så hare varit roligt nt så jätte men aah :d iaf vi började 9.20 som vanligt. aah efter hade vi en halvtimme rast så gick t uppish, ingen va där så gick tbx mohammed/mommo kom å ba; melek vill du ha busskortet så tog jag den:) behövde den faktiskt sen gick jag tbx dit å fram sen så kom mommo med kustrim å ba: kom jag ba: kan nt måste gå sen så gick jag t hnm å krama sen taggade jag t lunchen sen så åt vi lunch halv 11 de va korv å de-.- sen så taggade jag å några t centrum:) köpte 2 isglass för 4 kr. sen så gick jag ensam t matsalen såg rozhgar & adrian aa men whatever. sen så möte vår klass utan för matsalen sen så va vi påväg t tågstationen. så kom tåget aah så jag gick in:) som vanligt vare fult typ fanns inga platser kvar så -.- fick stå, lyssnade på musik medans jag snacka med adama om den där stripparen HAHAH x) asså jag dog i tåget :[ de fanns så kattiga killar de satt i en hög:$ de kom från södertälje de stirra på mig skit mke sådär å jag ville sitta. så jag sa t mina kompisar att vi taggar dit å sitter oss:) vi satt där sen kmr era -.- tjejen vi hatar.. men vi satt ba typ i 5 min sen så börja en kille titta bak å alla andra oxå. så ville min kompis tbx där vi va innan i tåget så vi gick dit å ståg där.. sen så satt några andra elever :s där bak å ba banka jag titta bak så ler de? asså ingeet liv HAHAH.. aja sen så satt vi på en plats så börja en tjej stirra på mig tss pfft leker snygg mannen hade lust å slå sönder henne bre hon liknar min babas högra -.- aah sen så va vi framme så gick jag av adama trodde hon tappade sin mobil i den där tåg grejen så hon blev rädd fast hon hade den i handen undra hur nt hon kunde se.. aja sen så gick vi fram så börja tåget åka fram så såg jag killarna de börja le fett mke å stirra på mig:) å de jag ler tbx hahah samira å nazla tror de ler t de så de vinka HAHHAHA sjuka aja sen så aja vi gick t ica elr va de heter vi köpte saker:) elr aah sen så köpte vi bio biljetter ;) vi hade en timme på oss så vi satt å chilla, gick runt å allt. aa sen så köpte vi popcorn å allt vi gick in de va helt mörkt, aja sen så gick jag längst fram fett chill de va asså, dog vi skäppa ner hela golvet spillde,tappade popcorn kastade krigade å allt :p tung dag asså vi skräpa ner allt jag sov nästan HAHAH aja sen taggade vi hem jag gick t fg för att kolla om ilknur va där gick in t dans rummet mommo, mert, sheri, leyla, adis, rozhgar å breda va där leyla ville nåt å sa nåt om ilknur mommo frågade mig skaru t älvsjö å träffa akam med ilknur jag ba: aa? han ba; asså eeeeuw asså fett ful hone å allt mert börja hålla på tafsa å grejr x) HAHAH aja sen jag skulle tagga mommo ba; melek nej vart skaru blabla sådär jag skulle ut för kolla om ilknur va där men sen så kom koyar så jag tog hnm t dansrummet;) så alla fick gå ut vi fick oxå venne vad sen börja nån snacka me mig :o venne vem. sen gick vi t centrum för att jag hade cash vi gick mommo börja tafsa å allt jag ba de räcker due jobbi venne vad sen han ba; aabo okej ge mig busskortet jag ba: okej jag gav så börja han ge tbx å så vi börja hålla på hhaah:) så vi köpte glass venne vad:p sen gick vi tbx satt me sheri å leyla vi snacka sådär hade mommos busskort sen gick t mertshan haha lämnade busskorten där fast jag nt visste hahah sen taggade jag t mert å de de körde xbox HHAAH jag börja leta efter busskorten sådär hittar nt den hahah mommo ba; aah melek vart e min busskort sådär haha han börja stirrax) aja sen jag gick tbx jag ba; de där e min walla elr nej mohammed då sådär den gick satt me de sen så kom sheri t mig å mommo börja komma mommo börja berätta saker som jag skrev igår på msn jag ba; de räcker jag ba; om du säger på gud du kmr få se han ba; melek vill ha godis blablabla... sådär sen jag gav hans busskort å gick där ifrån börja gå hHAA mommo kmr springande å ba; äru sur jag berättade nt de du skrev på msn :$ jag ba: e nt sur släpp mig låt mig gå sådär sen leyla kom å så han ba; ge mig en kram först jag ba; nej släpp mig sådär sen leyla ba: hon gick för morsan sa att vi måste hem :D HAHHAAGAGA så underbar min syrra e på att hitta på saker;d aja sen vi kom hem passade lillasyster vi åt mat efter gick vi runt me vår lillasyster runt sjukhuset t centrum gick t fg å banka såg mert, ozman, mommo å kan elr va han heter jag banka mommo å mert ba kom sådär me handen jag kunde nt sen så kom vi hem venne vad:) gör inget just nu aja, skriver senare e fett trött:p


Idag; idag så hare varit som vanligt skola å grejr.. Aah sådär chill me livet;) Körde fotboll me klassen å allt hahah min lärare ba; Härligt melek bra du kan juu,(med fett stor leende) Aja sen så fick vi sluta tidigare. Gick t fg Mommo å Mertshan elr va han heter va där bara de.. Aja aah tråkigt de va va ute me olika folk gick fram å tbx hade skit tråkigt sen så va jag med Mommo, Ozman, Sheri, Leyla, Ilknur, Exona, Brenda å Selma.. Vi satt å chillade tittade på när de körde fotboll å de;) Asså skit irriterad mommo va.. Bara för att jag drev me hnm på msn så måste han ta de på nåt oseriöst sätt framför alla å de.. Ville nt att han skulle berätta så kmr han å försöker berätta jag slåg hnm å allt-.- Sen sa min syrra t hnm om du säger hon kmr aldrig snacka merej sådär sen han sa skit högt -.- Blev fettt laack gick fett snabbt, han kmr springande å ba sådär venne vad jag sparka hnm å de han ba; Aboo där asså abo jag ba; Aa vad ? sådär fett sur sen jag gick hem han messa han ba; Vrf äru sur bre? Mannen han borde veta de sj cook synd. Sen efter jag har vart hemma å så. Så taggade jag ut med min syrra å träffade Sandra o Rozhgar. Så gick vi t Tina å Natacha. Hahhaha jag drog av garv när Sandra gjorde grejr x) Och nu äre så att jag ska gå/åka t Visättra för att kolla på profil/fotboll:) När de kör ska kanske börja ^^ Man vet ju aldrig:* Ska bli kul. Aja ska möta Mirjana och Shaffiya i gräsplan kl 06:15 å vi ska vara där kl 8 :) Nu är det fyra dagar kvar tills jag rester t mitt underbara hemland:) Turkiet:* Kmr sakna vissa =( Skriver senare.
sköt om er:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0