/Natttiiis


hej bloggen jag vakna nyss drömde värsta drömmen, vill ni veta vad föör dröm?:o okej de va så här.. jag drömde att jag fick komma hem asså bara två dagar sen så drack jag och va full :o och sen såå kom soc o tog mig in i bilen och jag aldrig fick komma hem och jag fick elvu och sen så tog jag självmord,;/ äcklig drööööm shit hahah bra att jag vakna men. JAG SAKNAR MIN FAMILJ SÅÅÅÅ JÄVA MKT BARA PÅ EN VECKA DET BLIR VÄRRE OCH VÄRRE FÖR VARJE DAG. Ska man leva så här att man väntar på att dagarna ska ta sluut?? Neeej lev livet förihelvete! men det ändå jag gör är att väntar på att dagarna tar slut hela tideeen väntar bara på att jag får komma hem åååh det är jätte jobbigt de här:/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0