ni vet ingeting


tja alla nu ska jag blogga lite! Jag är inte så bloggsugen men ändå.
nu ska jag berätta en sak jag hatar folk som slås elr slår sina vänner
skulle aldrig kunna slå mina vänner om ngn av mina vänner skulle
slagit mig så skulle jag aldrig kunna förlåta den.. ni som slår
era vänner är hemska. Ni är inte tuffa om ni slår era vänner
det är så äcklig still.. jag skulle aldrig kunna kalla mina vänner
för hora aldrig i hela mitt liv! Ni som kallar era vänner för
horer är sjuka. Ni som tror ni vet så mkt om mig..
aaa jag snackar skit men bara med dom jag känner
och om dom jag hatar jag hatar och ljuga allla märker
om jag ljuger för jag skrattar alltid när jag ljuger så dom
fattar och jag kan inte kolla mig i spegen och börja
överdriva med ngt då måste jag säga att jag överdrev
hihihi.. aa ni som tror ni vet såå himla mkt*
om mig ni vet ingeting,..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0