passar nte i converse:o ellehur=)


ellhur passar jag inte med converse skor haaha. jag liknar verkligen
en gunnar.O men ärligt jag tycker det är fett fult med converse iaaf
på mig känner mig som en idiot hahah blir bara stressad om jag
har på mig converse o en sak det är ännu värre när killar har
på sig converse jag tycker det är så fucking bögit är det bara
jag som tycker det eller??men snygga thits kan
 inte stava men ändå hahahah elr hur(A) haha:P
men dom e fett tjocka man kan inte använda dom i sommar
iaf:P men snart ska jag gå och lägga mig är ganska
trött ska stänga av mobilen hahah för kan inte sova
när jag får sms o blir ba sur -.- haha:P men aaaaahh:)
/Nathalie :* gooodnatt bloggar imorn pusshej:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0