duschaa precis

hejhejjj.duscha precis idag så har jag tjuvringt med veronicia hhahahahah ja ringde hennes kill  kompis sen hon bah lägg dolt nr sen ja la aldrig sen ja ba de är veronica sen ja sa massor med grejer hahha ja spela in veronica lyssna på den sen så dog hon av garv(aaa). idag har jag haft ångest assåå vill bara ut umgås med vänner och sånt ... !!. men just nu lyssnar jag på musik imorn ska ja tee skolan sen så slutar ja 11 sen kommer ja tillbaka hitt och inte gör ngt bara data hela tiden o tv o veronica inget annat livet är aldrig lätt . har varit jätte arg men när ja snackar med veronica så blir jag gladare :* . saknar allt allt :( . men soc sa att jag får komma hem på lördag till måndag dem är horer ja vill vara hemma hela lovet sen så säger dom att ja inte får umgås med kompisar doms mamma får inte umgåås med kompisar dom kan baara hållkäften tycker jag. men ajjaaa nu ska jag snart försöka sova men kommer aldrig kunna sova hihi pusshej lägger in en låååt som jag älskar :* / Nathalieeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0