godmorgon:*

hejsaaan just nu lyssnar jag på musik ska snart platta håret och de ska följa med min fostermamma och hämta hennes barnbarn ngt:o aaah dom ska vara här hon ska ta hand om dom sen ska vi gå och köpa godis och de sen ska jag inte göra så mkt idag tråktråk men på söndag kommer min mamma och hälsar på jag drömde faktiskt att jag fick åka hem ohhh bara om drömmen va sann men nu var den ju inte de:p så vad ska man göra:) diana=gunnar emma=fisk natta=glass:D hihih ni fattar ingeting men nanaanna(A) ni behöver itne fatta:) aah de e fredag idag jag hatar fredagar när jag bor häär! vill ni veta varför?.. för att alla har fett kul och sånt och jag är värsta avis jag får ha tråk på fredag palllah men aja bloggar senare pusskram byee:)/nathalie ska lägga in en låt:*:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0