hähäh


shululue, idag har jag nt gjort så mke;d som vanligt skola å grejer, walla ingen sa t mig att vi började halv 11;) hälften av klassen kom cook tidigt ;) vi börajde halv 11 å slutade kvart i 4 ;p första lektionen va NO vi gjorde nt labb, menmen fick vara vid datan å skriva om solsystemet x) hahahahah sen hade vi lunch å efter de så hade vi matte -.- aah yani venne dagen va bra å så :) min strumpa fick ett hål xd hahahaahahha sjukt skämmmmigt -.- aa efter va jag ute kom hem vid 5 tiden sen så gick min syrra å morsan t mötte ;p fick passa lillan :D typ en timme :** lekte me henne mata henne , HAHAHAHAHAHAH x) yaap har nt gjort så mke å min ipod gick sönder -.- asså snacka om otur :/ a just nu lyssnar jag på musik, chillchill, laddar ner låtar å snackar oxå me alii min älsk ;) han har verkligen torr humor-,- HHHAHAHHAHAHAH skit i hnm jao :p sen så hämtade min morsan hennes pass å meyrems pass ;*** ahahaha mashalla:) kanske reser på påsklovet:D hare gött ajdeeeh/maalek:*
Sean Kinston - I Can Feel It

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0