hih-.-

tjaatjaa. idag så kom ja till skolan typ vid 9 så var jag dör till elva vi gick runt på stan och sånt så jag skulle lära mig och hitta i söderköping:p sen så drog vi till biblan o var där en stund sen drog vi till matsalen och åt lite skit små talikar hahah assooo omg jag ba ööh ;o. sen så fick jag skriva lite om dagen då fick jag skriva skala elr va de heter 10 elr 1 då tog jag 6 :p sen så fickk jag sluta:) och imorn så ska vi upp på ett berg som e skit högt man ser skit mkt där ifrån:p men just nu gör jag inte så mkt ska följa medddd min fostermamma till norrköping hon ska träffa systrar elr ngt aah så måste följa med för får ju inte vara ensam. aja puss byeee;*/nathaliee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0