låtlåt§

Demarco - Keep The Lights On
shululululu, just nu ska jag passa min lillasyrra sjukt gulllii men jobbi, :) å lyssnar på musik som alltid. aa sen ska jag typ nt göra nåt ska typ äta sen duscha sen fixa mig för ingenting. abooou har engelska läxa men skit iren re gör imorn om jag hinner ;) aja snackar me duygu, krillos, marwan å alla, tror nt jag ska göra så mke idag kanske chilla ute å grejer, yani kanske de blir, hoppas aiit.§ aja imorn börjar jag 9.20 :p å slutar 4 sen ska jag typ va ute en halv timme sen typ hem vara barn vakt i en halv timme, HAHAHHA sug påren:) syrran ska typ ha mötte venne vad, sen så typ hela dagen chilla å grejer typ nt nåt nytt hahahahahah xd jalla dagens outfit, mjukis å svart linne från ginatricot (mannen pallar nt ta bild) ajde sköt om er hare gött /mr. malek'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0