mhihi!

ha. idag så följde jag m min fostermamma till affären och handla så va det typ några killar som snode i affären haha dom såg så roliga ut asso man märkte att dom skulle sno ngt misslyckade hahaah hoppas bara dom inte blev tagna hihi.sen så kom vi hem så åt jag lite och gick upp på rummet elr vadå rummet?:O hahah gardeoben:s för lixsom jag måste sova här av min fostermamma för dom har inga andra rum det är så instängt här inne och tråkiigt. men just nu så lyssnar jag på musik(aa) haahah alla vet väl att jag älskar musik yeahh!. och vill ni veta vad jag hatar jag hatar folk som tror sig det är det värsta som finns tkr jag! typ dom går som jag vet inte vad tror dom e maffias elr ngt asso jag skrattar bara åt såna så himla fula. pusshej/Natta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0