N♥

hejsan§ idag så har ja inte gjort mkee kollat på film med veronica o ätit upp hela huuset nästan åt upp en chips påse sen godis påse sen kakor bullar allt asso jävla hungriga apa jag är jag o veronica va själva hemma sååå ja hållde på o mobba henne å sånt jag vet är skit stöörig(aaa) sen berätta jag lite grejer som har hänt så garva hon igäll sig hihih. sen så kom natalie o min fostermamma hem asso de finns en till natalie som oxå bor här:) aahh sen så spela vi lite kort ja hon och veronica skit kuul men ja fuska lite som vanligt men ja vann iaf:d ihih så klart för ja e juhh bäst:p. men vi ska snart åkaa o köpa pizza§§ orkar inte va vid datan de e roligare o mobbas datan e jobbig o tråkig finns inte så roliga i msn hah:D men aja jag skriver senare bye/nathalie♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0