N

hejhej bloggen e inte på så bra humor elr humör elr jag vet inte vad man säger --.-- hahahah men jag e ledsen.. tänker på alla minnen och allt saknar allt men vad ska man göra? ta katten o köra .:o nä men ska lägga in en bild på mig utan smink skit blek jag vet ! GRÄT IGÄLL MIG NÄR JAG TOG BILDEN....... aja skit e det nu men jag blev tvungen och flytta hit för att hållde på med att bränna ssaker och grejer elr inte bara jag .. men aja soc säger att jag *inte kan ta hand om mig själv dom säger att jag behöver hjälp med saker och ting så att mitt liv blir bättre men dom trror dom e så smarta men dom vet ingeting dom känner knappt mig hahah dom tror jag e värsta latt och grejer men jag gör städar när jag orkar jag gör saker när jag orkar jag kommer hem när jag orkar jag bestämmer över mitt liv tkr jag men inte dom trror dom e mina föräldrar men soc e skit för mig bara smuts hata men bläblä .-.- "!/ NATHALIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0