/NATHALIE

hejhej! nu sitter jag hos min fostermammas granne för min fostermamma skulle någonstanns vet inte vart jag får inte va *hemma* själv där för hon tror jag ska rymma.. men jag ska vara här tills typ klockan 5 sen så får jag gå *hem* får då kommer veronica hem hihi=). vill ni veta vad jag hatar och älskar?:p HAHAHH jag hatar djur tysta männsikor för då blir jag oxå tyst-.- och emosar jag stör mig på dom jag vet inte varför dom ser såå äckliga ut hhaha! jag älskar att vara med kompisar och träffa släkten och shoppa och bara umgås! I LOVE IT. ni kanske inte ville veta men och?:D. lalalaaaaa imorgon börjar jag skolan måste vakna halv 6 varje dag??! omg kommer aldrig aldrig orka:( jag vaknar typ 13:00 varje dag juhh haha.VILL NI VETA EN SAK OM MIG? jag snackar skit aah det gör jag men jag berättar aldrig hemligheter som jag inte får säga. EN till sak jag blir så jävla arg det är varmt och allt när jag inte är hemma och jag har tråkigt snöa snöa damp blir avundsjuk!:@ Men nu ska jag lägga in en låt hahah loovee. aja nu får ha det bajs hejdå;)/Natta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0