Nattas ärliga lista-.- hah

vad heter du? Nathalie
melllannamn då? elisabet kan inte stava t de(fett synd)
vart bor du? Söderköping just nu men igentligen södertälje
trivs du där? njaaa sådär men trivs mest i södertälje:*
antal kuddar i sängen? 2
kan du baka bullar? javisst kan jag det
har du varit med i scouterna? hahahha nej
mc donald's eller burger king? DONKEEEN
äger du ett busskort? jaaaaa
nästa mål i ditt liv? klara av skolan
hur svarar du i mobilen? Hallå
antal timmar sömn inatt? typ 8
sover du ensam? japps
vad har du för favoritmat? taacoos
när blev du fotad senast? kmr inte ihåg
vanligaste färg på dina kläder? rosa /svart
vad pluggar du? går i högstadiet fortfarande
iär du smart? haha på några sett lite osmart oxå hah
vad saknar du? just nu en massa underbara människor
är du blyg? nej ganska galen men kan hända att jag vara blyg någongång
vilka instrument kan du spela? inget hatar sånt haha
vilken idrott/sport har du sysslat med? fotboll
tror du på kärlek vid första ögonkastet? yeä det gör jag väl
har du spytt offentligt? nope
brukar du sminka dej? aah oftas
är du nöjd med ditt liv? Ja ska väl inte klaga men vissa saker hade gärna fått varit bättre
vad vill du jobba med? människor
vad gör livet värt att leva? kärlek, vänner och lycka
vad i livet ångrar du? jag ångrar mycket
är du musikalisk? hahahahha nej
kategoriserar du dej själv i någon stil? njaaa kan hända ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0