skolan -.-

 
heeejhej -.- kom precis hem från soc -.- just nu så sitter jag här å lyssnar på musik :D  eeh idag ska jag nt göra nåt tror jag iaf x) fick gå t soc kl 4 sen de frågade massa skit saker å grejer sjukt jobbigt asså de tog typ en halv timme, sjukt jobbigt-.- sen efter soc så va jag ute å träffade en kille ;p iaf som vanligt så va jag i skolan, tog 2 bilder på so lektion hade ba lite tråkigt thihihih:$ min dag blev nt lyckat .. efter som fick otur hela tiden, min sko snöre fastna i rulltrappan skulle ramla fan sjukt irriterande.,. men aja bilderna kmr här, hare så bra pöss å kram :* //meeelek' §
adama, shaffiya å läraren -.-
mina fula böcker xd -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0