systeer ♥

Emma Gumman du vet att du betyder du har den bästa insidan du är än av världens finasteeee du är underbar du är bäst jag saknar dig och våra minnen våra bråk me polisen soc och allt kuk i soc visst emma hih?:o kommer du ihhåg när vi var hos din soc sen vi skrev värsta grejerna om soc o polisen hahaha vi hade värsta dampen juuh :/ de är bara vi som förstår varanda. ingen annan. KOMMER DU IHÅG KLAKSKORNA HAHAHAHAAHAAHAAHH! minnen minnen du vet vad jag snackar om?(aa) bästa men läskigaste(a) jag älskar och saknar dig mest gumman ! du ska veta att du alltid kommer ha en plast i mitt hjärta bästasyster Nathalie Dahlström Antar♥ Emma Tumwa ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

FRÅGESTUND HOS http://boze.blogg.se

2010-03-28 @ 15:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0