torsdag'

Jay Sean - Do You Remember ft. Sean Paul, Lil Jon
shuee, kom precis hem från FG (nt fmp) :p idag har dagen varit bra;) idag har jag nt gjort så mke gick t skolan halv 8 va framme kl kvart i:) sen så hade vi M-språk som vanligt ny artikel-.---- boring.. aa efter allt i skolan venne vad läraren flippa hahahh jag baxa anders glasögon han letade efter mig XD HAHAHAHAHAHAHHAH sen så sluta vi halv 4 elr nåt vetnt :d aa just nu lyssnar jag på musik, chattar, chill, å grejr. iaf dagen har oxå varit dåliig för att jag nt såg min sötis idag ... å de har hänt nåt mellan mig å akaaam.. sjukt jobbigt pallar nt mer problem går å kmr tbx:/// waalid du ska veta due den enda<3 yoseeeef broder älskareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej§ aja hare gött bloggar senare elr nåt, ajdeeeeh/meelek§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0