uft..

hejhej. har inte ätit på hela dagen har mått skit dåligt tror ngt har gått sönder i min mage har spottat hela rummet allt är skit allt är tråkigt saknar södertälje jag ringde min mamma och sa att jag ville hem på måndag ba en stund sen hon bah ja vet inte vad soc säger jag bah men skit i soc dom e dumma i huvudet. sen ja bahhh snälla sen hon baa vi får se hoppas verkligen jag får kma hem iallafall en dag! då blir jag skit glad men jag tror inte soc låter mig för dom är dumma i huvudet juuh:( men imorn kommer jag ta det lungt hela dagen tror jag som en jävla svenne!? det är bläbläblä.. men just nu ligger jag i sängen och bara chattar i msn me kompisar och sånt men vi hörs ! kram byeee/nathalie


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha, du är ju en svenne ?

2010-03-13 @ 12:50:07
Postat av: Natta

hahaha!? nej inte hel vem är du? stick här ifrån du vet inget om mig din bajsss

2010-03-13 @ 13:12:52
URL: http://nattaochmalek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0