vill bara skrika ut mina känslor ! Nathaa


hejhej .. NI BEHÖVER INTE LÄSA ... kom precis hem från den skolan jag ska börja i mår verkligen inte så bra.. längtar hem ska börja typ däär om 2 veckor eller mer ! uft allt är så tråkigt:( har inte träffat min mamma på två veckor hatar det här jag vill bara gråta men håller det inne i hjärtat kommer aldrig kunna bli glad igen iallafall inte som förr.. jag kan börja gå till skolan och inte va ute lika mkt som förut men bara om jag får gå hem deet känns i hjärtat jag trivs inte här allt är skit fuck livet just nu säger jag bara! har tänkt att rymma kanske gör deet vet inte men det kommer inte bli bättre om jag rymmer men jag skiteri.. dom tror jag ska gå i skolan här hela 8 och 9an aldrig i mitt liv! inget blir bättre hatar soc ehh det är 25 minuter till en busshållsplast här ifrån? aah så måste vakna halv 6 varje dag för att gå till skolan? va fan är det är blev det här bättre att jag mår som jag gör just nu inget kommer bli bra häär tro mig..ingen lyssnar på vad jag säger ni tror bara på er själva att jag ska må bra men det är mig det handlar om ellehur? mm exakt .. jag lovar på allt ska börja skräpa mig bara om jag får komma hem asso shiit... orkar inte vet inte ens vad ja har skrivit men ajja vi får se vad som händeer... heråå!/Nathalie...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0