grattis baba,❤

låteeeeeeeeeeeeeen väcker minnen;*
shulululu, har nt bloggat i 1-3 dagar tror jag.. va sjuk å skit tröttt. men men vakna typ för några timmar sen såg akam va inne :p sjukt skön, snackade me min haiwan(akam) typ om allt sen fick typ se va han gjorde me sin data typ han spelade spel å grejr fick spela lite oxå x) vet vet jag e proffs saajk ;d tung som vanligt:p abri idag ska jag chilla skiten ur mig typ:p pallar nt gå ut å grejr. chill, musik å damp just nu, internet e så jävla hor trög;( asså fattar nt alla datorerna e tröga:/ snackar me folket ville ba säga grattis t emma, shaaaaiz och t min baba jag älskar dig due mitt liv baba!<3 :d ni lever 100+ år :p hoppas ni har en gött dag, idaag aiit§ igår gjorde jag typ inget va i skolan 9.20 å hade M-språk sen så hade vi typ rast å musik men pallade nt me musik gick hem för att passa lillan=) å grejr sen kom jag t skolan å visade bilder när jag va liten venne vad x) som vanligt slutade vi typ 15.00 elr nåt. ajde hare gött jao, pösspöss. jalla byee// maalek' :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0