<3<3:*:*:*

hejhej allihopa. bilden minnen saknar oss!. hahah jag ääär cp jag tappa mitt busskort :p jag tappar allting vet inte hur många busskort ja har tappat kallas cpbarn! haha.. men kanske får komma hem påå torsdag sen va hemma hela helgen men äär inte säker att soc låter mig men jag hoppas!!!! hihi okej ni vet de dära me min pedofil lärare haha jag har fått värsta skiten för jag gååår och kallar han pedofil-.-!!! skolan ringde mig och allt-.- tss hahah folk tjuvringer mig sen jag sjunger för dom haha på engelska* men jag sjunger på mitt eget spårk alla bahh kan du hålla käften! ja döör du kan inte ens sjunga man fattar inte ens va du säger haha! älskar jagg kan sjunga bääst??!:@ .. ihhiih men bloggar senare pusskram/Nathalieee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0