blablaaa

hejheejj hhahhaahah jävla skit lärare kolllaaaa jag hade så här svenska aaa sen jag prata i tele sen jag rapa och allt sen jag gav telefonen till mig lärare aaa sen min kompis prata meee min lärare sen hon ba de e nathalies mamma du måste vara snäll moot henne haaaha asssååååå dog av garv sen alla i svenska gruppen dom ba va äre me dig hahaa men de lättt så jäävla roligt för han trodde liksom att det var min mamma haahha!. sen så kasta han ut mig till ett annnat rum så jag fick vara där så snacka jag med min kompis aa sen så kom han in så hade jag spottat på hela golvet sååå tog han min mobil fick fan värsta dampen jag bahh va fan gör du rör inte min mobil ditt äckel så drog han i den så ttyp puta jag bort honom så gick han och hämta een annnan lärare t mig haaaahah men aah typ.-.- hhih meeen idag slutar jag tidigt slutar 12.53 ska gå och köpa lite ggodis chocklad ooo så efter skolan orkar inte äta här haha blir äcklad! men aja skriver senare ni får ha det sååå bra puss på er!:*/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0