böö(A)

shhaaa;) kolla nyss på film med natalie om ni undrar vem nathalie är så bor hon oxå här jag bor. skit läskig natalie blev fett räddd hon ba att du inte blir rädd sen jag ba bööööö(A) hahaha han blev fett rädd men ajaa.p sen så typ kolla jag med i spegen hela tiden hahaha spegen är mitt liv ;). ja så en sak till er sluta härma mig era härmapor:O.o hhahaaahaha jag menar det skaffa er ett eget liv i stället wannabesssss;) men nu ska jag gå och platta håret och såå bara ta det lungt kanske skriver lite texter elr gör matte duktig flicka Nathalie va duktig ! hahah nee skoja :* när jag kommer t södertälje ska jag vara mammas snälla flicka...:( men kanske skriver lite senare elr så skriver jag imorn puss sötisar:*/Nathalie. Bara för jag är kär i denna låt:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0