en text från mitt hjärta,

en gång i tiden måde jag bra. Jag älskade mig själv älskade
livet men en dag kom soc in i mitt liv och förstorde. jag
skulle börja gå till skolan. Jag skulle fixa till mitt liv
jag lovar jag klarar det själv. Ni krossade mitt hjärta ni
flytta mig från min familj från mina vänner från allt jag mår
skit här jag orkar ingeting jag orkar inte gå runt där i
skolan där jag inte känner någon jag gråter varenda dag jag
bara saknar och saknar allt jag hade. Jag vill verkligen inte
må dåligt jag är inte värd det. Jag är inte värd det här jag
klarar inte av det här jag är för svag jag bor i skogen
långt bort från min familj har inget och göra bara gråter
hela tiden och måste vakna halv 6 för att gå till skolan
är trött hela tiden. Är trött på det här snälla hjälp mig
jag vet inte om jag orkar. orkar inte mer jag vet inte ens vad jag
gör med mig själv längre det kan hända vad som helst..
JAG VILL HEM JAG VILL :(.. SOC EN DAG FÅR NI SE HUR DÅLIGT
NI GJORT ATT JAG MÅR MITT HJÄRTA DET BARA LIDER.. Ni
lyssnar inte på vad jag säger ni säger att det är ni som
bestämmer. Men en dag ska ni få se hatar soc:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0