En text till mamma från mig.

Mamma jag vill hem nu. Jag orkar inte mer med det här jag vill inte leva så här jag trivs inte här? tro inte att jag trivs för om jag trivdes så skulle jag säga det ellerhur?.. Och varje dag när jag ska till skolan så får jag ångest och varje dag jag ska hitt så får jag ångest. JAG VILL VERKLIGEN INTE VARA KVAR HÄR! och jag är inte så dum i huvudet om du tror det att jag inte fattar att man ska gå till skolan jag kan gå i sommarskola om du vill.. kan inte soc hjälpa mig på andra sätt istället för att bara göra så jag mår sämre du vet inte hur jobbigt jag har det. Men om du inte orkar med mig så varför ens födda mig? Tror du det är en rolig sommar att bara vara här utan sina kompisar familj. Tror du verkligen jag kan plugga i skolan när jag inte bor inte bor med min familj och jag inte orkar mer. Fatta det går inte jag är trött hela tiden jag är trött på allt det ändå jag längtar till är att jag får komma hem. Soc borde tänka lite jag är också en människa och jag vill bo med min familj dom borde hjälpa mig på andra sätt. Men det är väl du som har sagt att du inte orkar ha mig hemma. Och du det finns inte bara en skola! jag klarar inte av det här mer! tro aldrig att jag kommer trivas för det kommer jag aldrig jag menar det jag säger.


Kommentarer
Postat av: a

synd

2010-05-16 @ 13:30:10
Postat av: Anonym

fan vad synd :( men prata me din pappa han kanske kan prata me soc :(

2010-05-16 @ 22:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0