^^

shululu alla bloggläsare.
IGÅR
2/5; igår så va jag utee, me amanda, leyla, sandra, rozhgar, ken, adrian (lite me mommo å mert) aah vi dog av garv hahaha. efter allt skoj å de så kom mert å mommo t oss de ville snacka me amanda så hon taggade t de sen ken va me henne de ropa på mig undrade vrf å de-.- aah de ba ligg i gungan jag satt ba, mommo å mert ba; amanda strula me ken hon ba; nej å de sen så skulle hon hem å de så jag hoppa av från gungan hon satt kvar me de.. aah mommo ropa på mig han ba; MELEK MELEK! MELEK EEY MELEK jag gick vidare amanda ba; melek vänta på mig.. sen så väntade jag min syrra å sandra taggade vne vart så jag gick me amandra, rozhgar, adrian å ken följde me amanda halva vägen hem.. kmr tbx t centan vem ser jag leyla, sandra, alexandra, mert å mommo de ba ; wowowooww jag ba; eeeh:s sen de hände västa grejen vill nt säga å så-.- blev fett sur å de,, jag gick upp men min syrra hade nt nycklar hem så jag gick tbx, mommo å mert håller på me mig .. jag ba; de räcker de drar in mig t hissen jag ba; va fhan gör ni sen jag tar ut min fot på hissen grej så den öppnas min syrra å sandra kom jaga ba; släpp mig t mommo å mert de släppte .. sen leyla kom  t mig å sa va hände jag ba; bry dig nt, ska tagga hem sen mommo å mert skrek på mitt namn jag gick hem.. sen ken e inne på fb jag ba; va ville mommo å mert igentligen jag satt ba där va ska jag göra om ni skulle strula han ba; visst å de, asså cook synd. blev cook sur på alla förutom amanda<3 sen de messa mig å för 100de gången jag kan nt messa så dumma... iaf orkar nt berätta ..
IGÅR
3/5; som ni såg så bloggade jag på morgonen.. typ aah. gick t skolan å mert såg mig han ba; hej ba brydde nt mig.. iaf  började 9.20 å hade kerstin .. skit tråki hon kmr me lätta saker.. aja skolkade min lärare fick flipp :/ hon drog in mig t lektionen ba typ 5 min t sen slutade vi asså palla typ.. aah sen hade vi NO redovisning.. hahah tung samira är. efter hade vi lunch ville nt äta satt å vänta på shaffiya vi gick typ tidigt. sen så gick vi t skolan jag köpte en macka.. sen så kom mommo å simon-.- shaffiya drev me golf att hon va kär i hnm (yaani golf ingen fkg golf spel) ssen så gick jag t IT me irem å de .. mommo kom å ba; hej melek:D jag brydde mig nt :s sen han kom å satt bredvid han ba; vrf äru sur? jag ba; tagga! sen jag taggade.. what ever.. sen hade vi engelska me lena. skulle göra klar en sak från datan.. hahha va inne på fb som vanligt å de.. sen så glömde lena tiden så vi fick rast.. åt upp hela min macka då HAHAHAH.. vi hade svenska me annica (har fortfrarnde nt lärt mig stava min lärares namn-.-') hon ba fixa bänkarna å gör en rundring i mitten vill snacka me er .. som vanligt snackade hon om vrf ni skolkar å har en sån attityd mot läraren vne vad jag börja garva, hon ba; melek du vet vad som gäller. alla börja stirra.. aah skit i sen fick vi jobba swediii jag lyssna på musik bre demarco som vanligt.. kärlek t hnm å sean kingston(a' love, bloggar senare kanske peace;* love u all //melek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0