....

ligger och funderar på så mkt nu mitt liv har varit en marddröm har mått så dåligt så jag har slutit ätit och jag gick ner 5 kilo vägde 45 sen så vägde jag bara 40 sen åkte jag in i syket och jag kände mig så dum började spy blond ville bara kasta mig sen efter ett tag så fick jag flytta till en familj bodde där bara i en vecka sen så orkade jag inte vara där längre. ville bara gå och dö sen så bodde jag hos min mormor ett tag hon drack hela tiden och min morfar bara skrek på mig om jag kom 5 min försent sen så skett jag i skolan i allt ville bara ha kul.. ville inte ha såna jobbiga tankar sen så efter 3 månader så fick jag flytta till min mamma sen så orka hon inte mer hon börja prata med soc och hon va orolig aatt jag aldrig drog till skolan en såå sa jag till mamma jag lovar jag ska gå till skolan om jag får bo hemma. Sen så kom soc och hämta mig nu är allt borta./Nathalie Dahlström Antar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0