hah fattar nte ens va jag skriver men ni fattar hatar soc

hmm först så blev jag glad för jag prata med min mamma hon sa att hon skulle prata med soc att jag ska få flytta hem men soc sa till mamma att ja har bott här för liten stund i doms mammas kuk! OKEJ NI VET ATT JA HATAR SOC MEN JAG HATAR SOC MER ÄN NGT ANNAT FINNS INGEN SOM FÖRSTÖR MITT LIV LIKA MKT SOM SOC GÖR. Dom fattar inte att jag skulle kunna göra vad som helst för att komma hem fast näää dom slösar pengar o kanske 1000000 tusen till henne ja bor hos? Va fan gör ni det föör!!? gåå slösa pengar på barn som inte har familj.... onödiga ni ääär äckliga.. på gud hatar soc som fan äckliga jävlar . Mamma jag skiter i allt snart kommer jag döda horsoc ! dom tror dom e så bra dom är skit. Ni försöker ta mig ifrån min familj HHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAAHAH vi fååår seee..... vad som ska hända ni kommer bli så jävla knäkta jag skiter i om ni läser min blogg horsoc tagga långt härifrån för ska hämta hela min familj på er!! ska fan polisanmäla er HAAHHAHAH jaaaoo min mormor sa att hon skulle polisanmäla soc hahah ;) sköön hon är:). Men orkar inte dampa hahahahhaha jajaj. Min mamma o syster åker i natt till grekland och kommer nästa onsdag kommer bli fett tråååkigt utan attt prata med min mamma i telefon:(! känner migg såå ensam häär bläblä ;O;O men aja vii hörs senare elr snart pussar och kramar /Nattis:*

Kommentarer
Postat av: danijela krstic

sho gumman känner inte dig ,

läste er blogg den värkar bra :D

jo gumman ja förstår dig exakt allt du säger

mådde också så bodde borta från min mamma i 8 månader det skulle bli elvu men de blev det inte för försökte sköta mig sen blev det bättre , min mamma och jag kämpade så gör det du med din mamma <3

så kommer allt lössa sig vet hur svårt det är i början men allt kommer ordna sig tro mig -.-

finns om det är något ;)

även om jag inte känner dig men vet exakt hur det är

2010-05-27 @ 18:10:32
URL: http://daanik.blogg.se/
Postat av: Nathalie

aww <3

2010-05-28 @ 10:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0