Imorn blir det inbakade flätor för mig;)

shaa ssha allabloggläsare
hahah driver-.-
som ni ser rubriken säger allt:)
iaaf idag var jag i skolan iinget ovanligt-.- aa vi hade engelska som vanligt katastrof i klassen.. efter hade vi träslöjd-.- hhhaaha skulle lacka min sko grej som jag gjorde;) yaani man lägger sko aah kan ta bild orkar nt nu. sen hade vi lunch gott :) makaroner m korv. sen gick jag å shaffiya t gräs å upp t skogen å gungade-.- tråkigt sen trodde jag att vi började 11 aah så vi gick t skolan sen tbx t gräs.. mirjana gjorde inbakade flätor asså på gud fett fint de passade henne cook mke =) sen så förstörde jag mitt hår x') hade ba tråkigt de va drf. aah vi hade NO jag drev me min lärare att jag nt fatta nåt han ba; ska prata me annica om de å så HAHAH-.- sen fick läsa nåt lättare:p seen hade vi idrott såklart körde vi lite fotboll för att de e match turnering snart. aja sen sa jag t awa om hon kunde göra t mig inbakade flätor hon ba; aa kan göra imorn så ska ha inbakade flätor imorn fett glad jage ska fixa mitt hår idag ska duscha, platta, kamma å leta efter gummisnodd hahaha så att jag kan ha typ inbakade flätorna i 4 dagar för att jag ska duscha imorn så hellre idag:) cook glad jage när hon kmr fixa t mig :d yaani får oxå gratis hahah :p frågade typ alla i skolan vilken håll jag skulle ha & om jag passade me inbakade flätor de svarade ha på vänster du kmr passa me 4-5 st:) så daaah lyckligaste just nu har alltid velat ha de å nu får jag de:) aja sen så hade vi m-språk, de som hade engelska, tyska fick vara me oss:) hahahah aja sen slutade vi efter m-språk matten va inställd yessmeeaan:) aah sen så va jag ute sådär chilla i å så (a' å vi har prov på so gissa vad-.- glömde mappen i skolan så de kmr gå knazz för mig:/ lyssnar på musik just nu har inget å göra kanske ska ut idag vi får se:) skriver senare ajdee sköt om er:* oxoxox Melek=)
zepe bild know know..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0