' | maaaalek;*

alåååh bröder, fett tråki de har varit:/ hjälpt morsan me tvätten (a' aah.. snacka me morsan om att hela familjen kunde åka t stan å shoppa kläder t turkiet :) å de hahah sen berättade jag att mina BH är för småa å de .. hon ba; aa passa på imorn vi kan åka å köpa de du vill ha å de, jag ska åka imorn t staan jag ba; anne tänk om nt baba ger cash hon ba; du väljer jag betalar. haha sen så börja vi snacka sådära aa näru kmr tbx du kmr bli fett brun du behöver nt ens sminka dig å de :p jag ba; joo näsan den kmr bli cook vit HAHAHA iaf sen så sa hon att jag ska hitta kläder t turkiet yaani hemma i garderoben. orkar nt å de:p aja ska kolla typ på sidar å de:) snackade me dalal fett länge sen bre;o haffish henne hone katt ha fb @Dalal Nisan ✞ ' kmr kanske nt kunna blogga på morgonen;o ska typ åka fett tidigt t stan elr fixa mig x) lyssnar på musik å har de fett chill här. ajdee hörs senare :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0