majbrasa igår. ooj de mke att läsa HAHAH'


'shulululu alla läsare..
IGÅR
30/4; igår så va jag hemma fixade mig å så. för att skulle tagga t vsa/visättra ip för att de skulle ha majbrasa.. de började kl 17.30 va me sandra, amanda å syrran vi åkte buss vi va där typ kl 20.00 vi såg rozhgar gå ensam HAHAHHA så vi gick t hnm å så. många va där trodde nt att det skulle va så många.. aa sen så blev mitt hår krulli elr va man säger. adama messa å ba; jag glömde tiden, äru i vsa ip jag messa å sa; hahah de lugnt ska jag hämta dig. sen så messa vi sådär.. frös som fhan fick låna amandas kofta :$ så jävla gulli hon e :) de hände nåt mellan henne å så så hon ville hem vi väntade på hennes mamma.. så jag gav hennes kofta.. så va vi där å så. från ingenstans kmr zaid, adrian å en annan kille tror jag de höll på me oss:s adrian va så jävla tung han ba; lägg ner era saker på marken jag har en vasssss kondom jag å adama dog av garv HAHAHAHA haaan har humööör :D sen så kom hennes morsa me bilen så vi krama henne å så de hon taggade .. aa efter så gick vi t tbx hahaha sen så taggade vi typ t skogen me anders för de skulle röka.. adama gick hahaha efter så träffa jag adama å awa för de skulle tända majbrasan gick me adama .. alla gick förbli oss me eld å grejr xd sen så sa jag t adama vart e min syrra hon ba; där ahhaha e så jävla blind...sen så gick vi t de -.- å så de va skit tråkigt .. aah sen så behövde leyla, sandra snacka lite ensamma .. å vem ser jag å adama jooo, mert å mommo -.- hon ba; melek dina våldtäktsmän jag ba; ohh nej. de kmr springade t mig å gör krokben -.- jag ba; de räcker .. sen så fortsatt de -.- adama flippa hon skrek hon ba; va jobbiga ni e .. sen så blev jag cook sur på min syrra å de.. jag ba; adama vi går in ska fixa mitt hår vi gick in .. fast kunde nt fixa mitt hår den blev knazz.. sen så börja någa sjunga vne vad .. sen så hände de nåt me sainabou, vi gick t henne å ba; va har hänt så vi är så berättade hon lite fast vill nt ta upp de på bloggen -.- men vi va iaf efterblivna sen så kmr fkg shaian å puttar mig ;s aah zaid kmr å gör krokben jag kom på ansiktet mot marken cook hårt... plus jag va cook sur HAHAHAH börja böla -.- seeen jag tappa min ipod å en sak .. jag gick upp alla trösta elr nåt jag gick me min syrra jag ba; dee ska alltid hända mig bre.. sen sandra kom t mig zaid kom han ba; förlåt jag skrek på hnm jag ba; tagga bre! han ba; oha. mommo å mert fråga mig om jag hade 1 kr jag skrek oxå på de jag ba; tagga era horungar pallar nt me er! de blev cook tysta-.- sen ståg jag där me syrran å så orkar nt berätta va jag sa t henne å de-.- sen så kom zaid å ba förlåt sådär vne vad han visste nt att jag va melek aydemir å så han skulle ta upp mitt hår men den gick ner hahah adrian ba; äru frisyr elr haah sen alla garva å de. seen adama såg sin kille :$ hahah jag ba lek sexig sådär hon ba; ah sen hon gick cook katti sen hon garva HAHHAHAHA sen zaid ba du garvar jag ba; och? sen vi va i den där grejen man köper godis, popcorn elr nåt  aa jag gav min syrra en 10a ville nt ha nåt för att va cook sur .. mohammed ba; leyla haru pengar hon ba; aa en 10a han ba; kan jag få låna hon ba; de e nt min de e min syrras sen han blev cook tyst .. zaid kom t mig å ba; äre du som e tsm me abdolla jag ba; lack vie nt bre .. sen aa vne orkar nt berätta vi va på väg hem jag å adama gick i förväg:p haha vi såg hennes kille :$ så sa jag t henne :p hon va så tung breee, vi gick han va cook långt bak sen kmr mert å mommo/mohammed .. hon ba; cook jobbiga sen de börja tafsa på mig å adama så såg min syrra å sandra bussen de ba melek spring, jag sprang som vanligt missa vi bussen sen så sa mommo t adama; ska jag tafsa på dig oxå hon ba; neeej cook jobbiga, sen så kollade vi när bussen kom:o sen de såg att den kmr om 1 timme adama kom å sa hejdå t oss sen så gick hon å vi fick gå hem hela vägen vi tog järnväg yani genom skogen .. så börja mommo tafsa på mig .. å mert på leyla hahahah sen så lyssnade jag på musik å jag hörde ingen oavsett om de snackade skit om mig elr nåt... sen så gick vi ner från backen .. å så sen så gick leyla å snadra cook snabbt ... å mommo höll i mig å mert va me sin kompis elr kusse.. mommo ba; hare hänt nåt jag ba; aa men du behöver nt bry dig, han ba; säg ba? jag ba; nej han ba; vrf? jag ba; drf hela tiden orkar nt snacka me hnm efter som att jag va sur på hnm ... mert börjar tafsa .. sen så sa mommo; visst tillhör din gött mig, jag ba; neej han ba; vrf nt jag ba; drf han ba; drf är inget svar jag ba; jo för mig sen vi börja tjafsa typ. han ba; mert vill ta din oskuld, haru du jag ba; aa jag har han ba; får han jag ba; nej han ba; får jag? jag ba; nej han ba; vrf å så sen så började de tafsa ouft.. sen så sa mommo; om jag nt får tafsa på din gött så får jag tafsa på dina bröst jag ba; nej (a' han ba komigen jag ba; nej HAHAH sen så gjorde han de -.- syrra å sandra var borta typ hahah sen så snacka jag me mommo å så .. aa vne vad han ba; boru i 11 b jag ba; nej 18 b haha han ba; kan jag få en kyss jag ba; nej han ba; mert då jag ba; nej mert ba; övedriv nt hahaha sen vi gick t 16a vi va där lite han ba kan jag få kyss jag ba; neeej. sen så börja mert tafsa å så mert ba; den e oxå varm HAHAHHA börja garva .. sen så gjorde mommo nåt på mitt öra han visa nt. sen så skulle vi tagga så sa mert kan jag få en lång kram sen krama jjag hnm han tafsa han börja garva.. sen så ville mommo oxå så jag krama hnm han börja tafsa. sen så taggade jag -.- aa mommo messa .. å så där va vid datan på msn adrian va inne skrev t hnm å han va så jävla gulli :$ han messa å skrev en skit gulli sak ^^ så jävla gulli, sen så logga mommo in å de .. han skrev saker å så.. venne vad sen så taggade jag t sängen å fixade mina kontakter xd aa sen somna.. iaf dagen va sämst för mig .. skit dag:/ men nån gjorde mig glad .. aja så ni vet så har jag bytt prisplan t bass. jag vet att ni nt fattar jag jag har skrivit men va fhan skiteri väl jag i. ajdeee bloggar senare // melek:*

Kommentarer
Postat av: lunah ;>

vart bor du ? :)

2010-05-01 @ 14:58:05
URL: http://luunaa.blogg.se/
Postat av: melek.

Flemingsberg:)

2010-05-01 @ 15:42:34
URL: http://nattaochmalek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0