melek;*

'supastar:*
alååååh alla bloggläsare
idag så kanske jag ska ut, har nt frågat än.. frågade morsan om jag fick tanka. som sagt sa hon att vi ska åka t turkiet så de e fett me knazz:/ aa så kmr nt kunna ha kontakt me er förutom genom data-.- aja just nu tänker jag på kläder vilka jag ska ha på mig xd å snackar me felipe skit söt hane :$ lust å bita hnm, snackar oxå me imran :$ så jävla söt hane :* hahah alla e lika värda :) abooou saknar burre redan:/ å kmr sakna taha min broder jaaah ouftt allt e knazz kan nt ens ha kontakt me de som e ute å de som åker bort bre.. hahaha fett tråkiigt de e.. ooohooh.. bloggar senare .. ajdee:*

Kommentarer
Postat av: Anonym

ii va roligt kmr du åka till turkiet :)

2010-05-13 @ 17:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0