melek:*

shulululu alla bloggläsare
aja e inne i bärbar har typ inget här hahah, aah idag va jag i skola å de började 8.20 efter så gick jag när vi hade lunch för att jag skulle t enskedalen för en läkare skulle göra nåt med mig å de. efter gick jag å morsan t globen:p hahah åt nåt på vägen vi gick dit;) walla har fett ont aah sen vi köpte bebis kläder t meyrem:) å jag köpte saker å de.. sen vi handlade mat.. åt pommes å äppelpaj asså omg tss de va två wb fjortis pfft va leker de bre morsn ba; iii fett fula bre HAHAH aa efter åkte vi tbx såg naaaathy:o whatever^^ såg fett många kattiga killar i rågsved;o skulle haffish alla x) aah walla de va chill väder jag dog bre kunde nt andas i bussen sådär sen tugga tuggummi så att de skulle bli bättre :] tuggummi gör allt så daaah<3 aa va framme i fmp vi gick en annan väg t vår port -.- hissen kmr nt jag dampa jag banka döda den -.- seen jag å morsan fick bära vagnen meryem va i:/ fett knaz va fett rädd att jag skulle tappa vagnen så jag bytte sida me morsan sen så kom hissen-.- asså hora bre barn som leker, väx upp! efter va hemma å de syrran kom hem tiden 5 :p morsan lagade mat baba kom å vi åt, efter gick jag, leyla å meryem ut :$ sandra kom adrian sprang t oss han ba; cook gulli lillasyster hur gammal e hon leyla ba; 9 månader:) hahah sen så gick vi t novum å tog några bilder efter så skulle vi lämna meryem. hahha babas nyckel va i vägen så vi kunde nt öppna dörren där hemma så vi banka gjorde allt vi kunde meryem ba stirra sen jag ringde morsan jag ba: öppna dörren bre! de e varmt sådär. sen hon kom å öppna jag bad baba om vi fick gå ut bara i gräs å de han ba: aa gå sen gick vi ut ingen va ute .. sandra messa adrian sen kom han med shaian å zaid vi va i gräs, med santi å noor :) jagade santi hela fotbolls planen jag fick tag på hans keps så hahah :d sen så kom shaian å ba: du rör nt min santi min asså hane min fattaru hahah sen jag dog av garv sådär aa se jag å shaian snacka sådär :p aah efter så klippe zaid sandras hår fast de va lite typ.. hon flippa å de, sen skulle sandra hem å då gick vi oxå hem fast m santi :) första gången jag fick kram av hnm HAHAH.. just nu gör jag typ inget lyssnar på musik å chill. skriver senare:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0