melek.

12/5; idag så började vi nio:) för att vi nt hade nån svenska. iaf vi började me matte som första lektion, vi hade arne(no läraren) HAHHA.. walla fett tråk.. tänkte skolka men jag tänkt å ba; "neeej tänk om de säger t min lärare" aah orkar nt berätta va som hände:p efter skolan så gick jag t gräsplan me shaffiya. koyar, adel, yasir, sergen å serimi (elr hur man nu stavar) snackade me koyar å sådär. sen så taggade shaffiya hem å sergen skulle hem fast han skulle ta centrum vägen :p så jag följde me hnm sen på vägen ser jag santiago (a' HHAHA han slog mig me chips påse :( dum hane sen så taggade jag såg mert å rozhgar snacka så frågade jag vart min syrra va ingen svara sen så ropa mommo mig:p HAHHA så aa jag fråga adrian om han hade sätt min syrra å de så jag lånade adrians mobil o messa me sandra :) sen så tog mommo min betyg grej HAHAH har IG på alla bre.. å vem fkg bryr sig bre.. aa sen så gick jag t centrum då börja mommo, adrian, rozhgar mert följa efter HAHHA de drog mig å så de börja tafsa -.- de drog mig in t idrottshallen å börja göra grejr sen efter de trog mig in t solarium-.- hahah efter alllt vi gick t venne va de hette sen vi åkte t våning 13 :p en tjej å en kille kom in i hissen mommo, mert, rozhgar å adrian jag stanna i hissen Xd adrian kuta in sen mommo ba aboo va så venne vad sen jag adrian vi åkte ner :p sen vi gömde oss mommo, mert å rozhgar de höll i dörren å kolla om vi gick ut från huset fast jag å adrian gömde oss sen mert la stenar på dörren jag ba; adrian stäng hahah han tog bort stenar å allt hHAHA mert, mommo å rizhgar kom me shaian å zaid de ba; abbooo de lura oss å de:p sen skulle jag tagga hemsen vi öppna sen så krama jag adrian å mommo ba; ska man nt säga hejdå han kom t mig jag ba; hejdå hanba; nt så du vet va jag menar hahah sen jag ba; hejdå jag pussa hnm på kinden ha ba; nt så:( sen jag krama å de :p sen jag tagga :) aah åt kebab pizza idag:D fett gott breee<3 sitter här lyssnar på musik snackar me aida om knaz å grejr... aja bloggar senare pussåkram:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0