mina känslor.....


nu ska jag skriva en text om mitt liv och känslor. Jag gråter hela tiden tårarna har inget slut jag sitter fast mitt i ingenstans känns det som jag mår skit fast vill må bra försöker må bra fast sen så känner jag att jag mår dåligt börjar gråta hela tiden jag saknar min familj jag saknar mitt rum jag saknar allt jag hade! Jag vill inte ha med soc och göra jag vill inte att dom ska finnas blir så less, tänk om dom kunde hjälpa mig på andra sätt inte bara förstöra för mig dom tror jag inte fattar någoting jag har också känslor jag är ingen leksak som kan flytta hitt och ditt och må skit jag vill också må bra? Vill oxå leva mitt liv... Jag gråter varanda dag jag känner mig ensam borttagen känns som att jag inte är älskad min mamma ringer inte ens mig hon frågar inte ens hur jag mår vet ni hur det känns? NEJ... jag är så rädd för allting just nu vill bah gömma mig från allt vill bara bort från allt jag börjar bli helt störd snart ingen lyssnar på mig och nu sitter jag här och bara gråter vill bara kasta mig vill bara hem vill må bra vill börja plugga vill börja göra läxor men då måste jag må bra för att kunna det. för att må bra så måste jag bo med min familj jag är så rädd för allt jag saknar mig själv jag saknar när jag måde bra. Fan för allt varför lever jag när jag inte får bestämma över mitt liv jag är för svag för allt det här mitt huvud är helt bombat med allting. Jag vill bo hemma inte bara hälsa på när jag kommer och hälsar på så gråter jag hela tiden tills dagen jag får åka tillbaka vet ni inte hur det känns... fan för det här klarar inte av det:(:(!/Nathalie......


Kommentarer
Postat av: ..

du är så söt...

2010-05-14 @ 22:39:57
Postat av: jessica

kusin, du vet att jag alltid finns för dig. du SKA må bra du behöver nt gråta om du mår dåligt så kan du alltid prata med mig även om dom pinsamma sakerna skiter i allt & alla du är det enda för mig, ring mig eller så ber du mig ringa eller så finns jag i msn, du vet det själv. saknar dig starkt varje dag. vill att allt blir som när du bodde hemma men jag sa ju till dig akta så dom inte tar dig skärp dig men du sa dom kommer inte ta mig, kolla nu ? vart har du hamnat ? i en jävla familj där du inte trivs ? prata med din mamma ? ring henne snälla gör det så vet hon hur du mår och kan säga att hon vill ha tillbaka dig innan du får elvu eller vafan det heter då kan hon inte bestämma mer över dig. hjärtat finns alltid exakt alltid vilken tid som helst ring mig på natten om det nu behövs lämnar dig aldrig kusin, mitt allt. <3

2010-05-14 @ 22:50:06
URL: http://jessiochgabbi.blogg.se/
Postat av: AlmaaaA

fin blogg :)



men varför är du ledsen hela tiden

fattar lite hur de känns gråter själv också varje dag

men...

2010-05-14 @ 23:12:58
URL: http://ellamor.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur fixaru ditt hår som i bilden

2010-05-16 @ 17:28:22
Postat av: Nathalie

mitt hår e så:) fast ja platar de:D

2010-05-16 @ 17:45:47
URL: http://nattaochmalek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0