ni behöver nt läsa ville ba skriva ut/Natta


engång så måde jag bra men så en dag dagen var 1mars2010 kom soc in och förstörde mitt liv en dag innan soc kom och hämta mig så skratta jag hela dagen visste aldrig att dom skulle hämta sen när jag vakna då hörde jag min mamma säga du ska flytta soc kommer nu jag ba va snackar du om jag ba ja ska aldrig flytta! jag skrek hela hust. sen kom soc och jag hade damp just då men soc gubbben skratta när jag var arg och inte visste vad jag gjorde han bara gaarva och sa vad än du gör så måste du flytta han skratta när det inte ens va kul sen så smsa jag diana och sa att jag måste flytta då sa hon vahh kom till mig nu snabbt:( jag bah aa kommer. sen så tog jag allt jag behövde och så sa jag att jag väntar där nere sen sa min mamma aa gör det men så hållde soc fast mig:'( allt var en marddröm.... sen efter den dagen har jag inte mått bra har bara hatat livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0