Saknar allt!


tjaaaa. just nu så kom jag hem har fett ont i magen. En dag en dag kommer soc få se det dom gjort mot mig dom ska få se hur dåligt dom har gjort att jag mår dom lyssnar inte på vad jag säger dom lyssnar inte på hur jag vill ha det dom lyssnar inte på hur jag vill leva? ssåklart jag mår skit då... känner mig svag rädd allting konstiga tankar gör så jag gråter igäll mig! fan för alllt fuck livet .... vad äre här för något kommer aldrig fatta. Tänker på hur bra jag hade det hemma:/:/. världens underbaraste familj har jag saknar er! :/ oohh mamma att du kunde kasta mig såhäär fhan vad jag saknar allt:( Men aja herrååå ska äta bloggar senare puss på er sötnosar!/Natta

Kommentarer
Postat av: .

SÖDERTÄLJES KAXIGASTE JÄVLA FJORTIS!

2010-05-13 @ 01:51:28
Postat av: Anonym

´mamma har inte kasatat dig!!! hon har gjort så att du skulle må bättre men du kom in till fel familj!!

2010-05-13 @ 15:32:16
Postat av: Nathalie

hahahaha hållkäften

2010-05-13 @ 16:02:27
URL: http://nattaochmalek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0