Sitter i skolan..


Hej på er nu sitter jag i skolan orkade inte ens gå tee skolan idag haha men blev tvungen va skit arg och trött på morgonen :Oo för min sladd till datan har gått sönder asså laddaren.o så kan inte logga in på datan fett tråkigtt men kanske får en ny är inte helt säkeer.. hihihi men snart ska jag ut det är skit solit ska sola lite haha om de ens går:O:o. Men typ idag kommer jag inte kunna logga in på datan? om jag inte får köpa nyy sladd.. !! Om ni undrar hos vem jag ska vara asså när jag kommer hem då är det hemma för min mamma kommer hem på onsdag nästa vecka och jag kommer komma hem på fredan nästa vecka:) men aja puuussss och kramar på er ha det såå bra såå lägge nås på mobilen !!!/Nathalie Dahlström Antar:*:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0