södertälje.

hejhej!alla apor nu sitter jag hemma i södertälje ska möta jessy i centralen halv kvart i ett ngt har inte lust och skriva när jag är hemma för måste åka tillbaka på söndag.. ledsen gudde) mm igår så kom jag till södertälje vid 6 ungefär tror jag så drog jag hem och åt och sen så möte jag jessy i kvarnberget sen så drog vi till stan och så köpte vi godis hhihih(a) sen så va vi me jessys svenne killkompisar haha. sen så snodde vi en av doms cykel så cyckla vii runt:p hahah sen så drog vi till ronna och va meee andrea och sååå-.- ihih men ska dra nu ha det så bra ska berätta saker sen som jag e fett arg på men hinner inte nu pysshej!!/Nathalie:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0