sooool;);)

Hej hej idag har jag solat ungefär hela dagen sååå har blivit fett brun haha så de så;) sen så prata jag med mami i tele kknäckte henne lite så jag kanske får vara hemma hela sommaren :) mamma ska prata med horsoc:) Min mamma bah du kaanske inte får komma hem av soc ja ba dom bestämmer inte du ska skrika på dom då hon ba dom kommer säga att du har bråkat mkt me polisen o grejer. AASSSÅ SOC ÄR DOM TÖNTIGASTE TÖNTARNA SOM FINNS:D!!!!! hahah men om jag inte får vara hemma i sommar dååå jävlar dååå fan kommer det bli jobbigt o mkt problem hmmm...  AAA men nu typ smsar jag lite o typ äter godis kanske kollar på film senare venne;). lägger ut en bild på mig oo syrra;D snygga viiee:) hähähäh såklart); -.- pussheeej skriver snart elr senare/Nat:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0