meeelek,

shululu alla bloggläsare
idag vare skola som vanligt HAHAH började åtta, vi hade so som vanligt typ om samhället asså bullshit-.- aah efter hade vi sv. ouuuf lekte cook mke att jag pluggade haha(a' va ska man göra e ängel bree§ aah sen hadde vi lunch hahahah skit skabb mat minns nt va de va :p så taggade jag t centan m mirjana, shaffiya å adama, HHAHAHAHH köpte 15 tuggummi åå nötter för 9 kr ;p va ska man göra e stolt turk:) sen skulle t skolan för att lämna allt. mommo å nån minns nt vem ropa på mig HHAHAHA jag kuta t skolan för att de nt skulle tigga du vet ;]  aah sen va jag i gräsplan vi satt där å åt nötter, macka å allt:p sen så ropa mommo mig.. whatever å kl va typ fem över tolv. å vi hade venne vad xd hahahah jag kolla in i datan å de :p sen hade vi engelska isf för bild vi va i datasalen å de fett trög data skolan har bre .. efter hade vi m-spårk hahah fett kanzz jao samar å samira börja bråka å de HAHAH fuck bre .. HAHHAAHAH e nt ens godkänd på so å engelska HHAHAHAHA de ba aa du går runt du skolkar du visar nt de va du kan å blablabalalala... aah vi fick sluta kvart i fyra. aa sen jag taggade hem för att jag nt fick va ute -.- som ni ser så är jag vid datan haaa, jag sa t baba att jag ska ba vara vid data en timme. han ba; aa bara annars de blir ingen data förej jag ba; aaah bre oke :) aa lyssnar på musik å de fett tråk får nt ens gå ut elr tanka min mobbil bre..:/ aja bloggar kanske senare. puss ajdeeh:*

Kommentarer
Postat av: jessica

vad heter låten`? sjukt skön

2010-05-12 @ 15:36:57
URL: http://jessiochgabbi.blogg.se/
Postat av: melek;*

Gabriel Antonio - Number One Love :)

2010-05-12 @ 17:48:50
URL: http://nattaochmalek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0