Vakna nyss

Tjaaa vakna nyss-.- påå bilden va jag brunett. somna vid halv 1 tror jag iaf men idag så ska jag bahhh ha tråkigt och allaa andra har fett kul hHHAHAH AVUNDSJUK?? såklart(A). men ska snart duscha tror jag:) Men jag har gjort en låt hahah :D asså för mig sj:o ingen får höra den för jag låter som en anka hahah.... men jag ska bli kändis när jag blir stoor:D:D:D:DD:D:D hahah bästa jag har hopp:O okej vill ni veta vad jag ska bli när jag blir stor ska jobba på caffe och skådespelare och sångare!hahahahaaha när jag inte ens kan engelska har fett svårt för att lära mig engelska:(!. men aja har väl inte så mkt mer att skriva?? så byeeeeeee:*/Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0